Usuniemy azbest

stargard.eu 1 tydzień temu

Każdego roku z dachów w Stargardzie znikają tony wyrobów zawierających szkodliwy azbest. Pieniądze na ten cel przeznaczamy z budżetu miasta. Czekamy na wnioski mieszkańców, którzy chcą się pozbyć takich materiałów ze swoich nieruchomości. Dokumenty trzeba złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego (ul. S. Czarnieckiego 17). Tam również jest dostępna deklaracja do wypełnienia w formie papierowej. Inna opcja to pobranie jej z załącznika tutaj.

Wnioski można składać do 15.06 (niedziela). Najlepiej jednak zrobić to jak najszybciej. jeżeli chętnych będzie dużo, zdecyduje kolejność kompletnych zgłoszeń. W razie pytań warto również zadzwonić – tel. 91 578 38 44.

O dołączenie do programu mogą się starać osoby fizyczne, które są właścicielami budynków, ale również m.in. zarządcy Rodzinnych Ogrodów Działkowych, wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe oraz fundacje. Należy pamiętać, iż już po demontażu azbestu wnioskodawcy muszą we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć swoje obiekty i zamontować nowe pokrycie dachowe.

Zdjęcie: Canva

Idź do oryginalnego materiału