Głośne otwarcie! Znana sieciówka wchodzi do Warszawy. Znamy datę

4 godzin temu

Malezyjska sieć dyskontów zapowiada dynamiczną ekspansję na stołecznym rynku. Już tego lata sklepy z artykułami dla domu i do majsterkowania pojawią się w Galerii Wileńskiej, CH Blue City, CH Zielony Targówek i w Galerii Młociny. realizowane są rozmowy z kolejnymi warszawskimi obiektami, a nowe otwarcia są planowane na 2025 rok.

Fot. Materiały prasowe

Sieć rozpoczęła swoją działalność w Polsce w połowie listopada ubiegłego roku. Dotychczasowe lokalizacje MR.DIY to centra handlowe w Zabrzu, Krakowie, Piotrkowie Trybunalskim i Bielsku-Białej. Teraz przyszedł czas na Warszawę.

Jako pierwszy w stolicy otworzy się sklep w Galerii Wileńskiej. Tutaj marka MR.DIY rozlokuje się na powierzchni 1072 m², na poziomie 1. Kolejne warszawskie salony zajmą odpowiednio powierzchnie: 599 m² w Blue City, 894 m² na Targówku i 1231 m² w Galerii Młociny. Ostatni z wymienionych sklepów będzie największym z dotychczas działających na polskim rynku.

„Debiut w Warszawie to istotny krok w ekspansji na polskim rynku, tym bardziej iż w podobnym czasie pojawimy się w aż czterech stołecznych destynacjach” – słyszymy od Magdaleny Nazarewicz, dyrektor ds. rozwoju biznesu w spółce MR.DIY POLAND. „Jesteśmy przekonani, iż wychodzimy do klientów z atrakcyjną ofertą, a różnorodność asortymentu, jakim dysponujemy, z powodzeniem uzupełni warszawski rynek o towary nietuzinkowe, poszukiwane przez całe rodziny. Nasz wybór nieprzypadkowo padł na obiekty handlowe ze stabilną pozycją w mieście i okolicach, chętnie wybierane przez lokalne społeczności i z takimi zestawami najemców, iż świetnie i precyzyjnie je uzupełnimy” – dodaje Magdalena Nazarewicz.

W Warszawie marka MR.DIY po raz pierwszy pojawi się w innym formacie niż centrum handlowe. „Otwierając sklep w parku handlowym Zielony Targówek, realizujemy naszą strategię, aby być jak najbliżej klientów i zapewnić im komfortowe warunki zakupów” – tłumaczy Magdalena Nazarewicz. „Format parków handlowych nie jest znany w Malezji, skąd wywodzi się nasza marka. Co jednak ważne, MR.DIY elastycznie dostosowuje swoją strategię ekspansji do realiów rynków, na których postanawia się rozwijać”.

Sieć MR.DIY zaoferuje warszawiakom szeroką gamę produktów w konkurencyjnych cenach z aż 10 kategorii. Będą to artykuły gospodarstwa domowego, narzędzia do majsterkowania, artykuły dekoracyjne, szkolne i biurowe, akcesoria samochodowe, a także zabawki i produkty dla zwierząt. Sklepy będą zaaranżowane w naturalnej kolorystyce, z dbałością o przytulne oświetlenie i komfortowe udogodnienia dla klientów.

Malezyjska sieć istnieje od 2005 roku i w tej chwili posiada ponad 4500 sklepów w 14 krajach: w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, jak również w Turcji i Hiszpanii, a od czerwca br. również w RPA. Polska jest trzecim europejskim krajem w portfolio spółki.

Idź do oryginalnego materiału