Urząd Miasta Tarnobrzega rekrutuje. Praca na pełny etat [wynagrodzenie]

carpatiabiznes.pl 1 dzień temu
Zdjęcie: urząd miasta tarnobrzeg


Tarnobrzeg. Praca. Urząd Miasta

Urząd Miasta Tarnobrzega ogłosił rekrutację na wolne urzędnicze stanowisko w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Środowiska.

Poszukiwany jest specjalista do spraw zieleni, ochrony przyrody i leśnictwa.

Nabór ma charakter otwarty i konkurencyjny, a dokumenty kandydatów przyjmowane będą do 8 grudnia 2025 roku.

Wymagania niezbędne dla kandydatów

Osoba aplikująca na stanowisko musi posiadać wyższe wykształcenie techniczne o kierunku związanym z architekturą krajobrazu, ogrodnictwem lub dziedzinami pokrewnymi. Niezbędne jest posiadanie pełnej umiejętności czynności prawnych, obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych oraz nieskazanie wyrokiem za przestępstwa umyślne. Wymagana jest również nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe i preferencje

Mile widziane jest doświadczenie w jednostkach samorządowych oraz znajomość aktów prawnych związanych z ochroną środowiska, gospodarką leśną, postępowaniem administracyjnym i udostępnianiem informacji publicznej. Wskazana jest także umiejętność obsługi programów biurowych oraz predyspozycje osobowe takie jak komunikatywność, odpowiedzialność, kreatywność i umiejętność pracy zespołowej.

Zakres obowiązków na stanowisku

Stanowisko obejmuje szeroki zakres zadań dotyczących ochrony przyrody, zieleni miejskiej oraz gospodarki leśnej, w tym m.in.:

  • prowadzenie spraw związanych z formami ochrony przyrody,

  • opiniowanie wniosków dotyczących ośrodków rehabilitacji zwierząt oraz obszarów Natura 2000,

  • prowadzenie terenów zieleni miejskiej i zadrzewień,

  • postępowania i decyzje dotyczące wycinki drzew, kar administracyjnych i opłat,

  • nadzór nad gospodarką leśną na obszarach niebędących własnością Skarbu Państwa,

  • prowadzenie rejestrów gatunków chronionych i sprzedaży drewna,

  • udział w działaniach edukacyjnych, inwestycyjnych i ocenach oddziaływania na środowisko.

Warunki pracy i wynagrodzenie

Stanowisko obejmuje pracę biurową z wykorzystaniem komputera i pakietu MS Office. Wynagrodzenie brutto wynosi od 5 000 PLN, z możliwością uzyskania dodatku za wieloletnią pracę zgodnie z przepisami.

Przewidywana data rozpoczęcia pracy to 1 stycznia 2026 roku.

Wymagane dokumenty rekrutacyjne

Kandydaci muszą złożyć:

  • podanie o pracę,

  • kwestionariusz osobowy,

  • wymagane oświadczenia,

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy,

  • ewentualne dokumenty potwierdzające kwalifikacje dodatkowe,

  • kopię orzeczenia o niepełnosprawności, jeżeli dotyczy.

Gdzie i do kiedy składać oferty?

Dokumenty należy dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą do 8 grudnia 2025 r. do godz. 15:30 na adres Urzędu Miasta Tarnobrzega. Decyduje data i godzina wpływu do kancelarii.

Więcej informacji dotyczących naboru na powyższe stanowisko znajdziesz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Tarnobrzega.

Idź do oryginalnego materiału