Placówka Credit Agricole przy Rondzie Daszyńskiego w Warszawie została wyróżniona w konkursie Best Shop Concept. Jury konkursu nagradza najciekawsze koncepty sklepów i placówek usługowych, które wyróżniają się unikalnymi rozwiązaniami oraz designem.
Unikalny design inspirowany naturą
Projekt naszej placówki flagowej, który przygotowaliśmy ze studiem MUSU, został nagrodzony w konkursie Best Shop Concept, w kategorii „Punkt sprzedaży usług”. Jego ideą jest docenienie najciekawszych konceptów sklepowych w różnych formatach, które wyróżniają się zarówno pod względem estetycznym jak i użytkowym. Oceniana jest także spójność i jednocześnie unikalność konceptu, zastosowanie unikalnych rozwiązań oraz design.
– Bardzo cieszymy się z tego wyróżnienia. Zależało nam, żeby stworzyć miejsce w dobrym klimacie inspirowane naturą, z unikalnym designem – mówi Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy Credit Agricole.
Przyjazna atmosfera
Nagrodzona placówka zlokalizowana jest w budynku Warsaw Hub przy Rondzie Daszyńskiego, w samym sercu biznesowej dzielnicy Warszawy. Jest wzorcową wizytówką naszego banku. Zastosowaliśmy w niej rozwiązania, które najlepiej służą komfortowi klientów oraz wpisują się w filozofię banku skupionego na człowieku, który umiejętnie łączy relacje z nowoczesną technologią.
Placówka zaprojektowana jest na bazie koła, w którym klient znajduje się w centrum uwagi. Obłe są też kształty mebli, a ekrany digital – zakrzywione. Do tego miękkie fotele i krzesła, dywanowe wykładziny, tapicerowane panele i tapety na ścianach. – To wszystko tworzy przytulną i przyjazną atmosferę, w której chce się przebywać i rozmawiać o ważnych finansowych sprawach – mówi Beata Matuszewska, architektka w Biurze Nieruchomości.
Klient w centrum uwagi
Wyjątkowym elementem wystroju placówki jest tężnia solankowa umieszczona w samym centrum lokalu. Drewniana konstrukcja wypełniona gałązkami tarniny, po których spływa roztwór wody z solą, działa jak filtr: usuwa zanieczyszczenia powietrza i równocześnie je nawilża. Tężnia otoczona jest wysoką na 3,3 m „zieloną” ścianą z żywymi roślinami. Wokół, w miękkich, wygodnych fotelach, klienci mogą oczekiwać na swoją rozmowę z doradcą. Mogą się tam napić kawy lub herbaty, albo poczytać gazetę.
Centralna strefa placówki nazywana jest „epicentrum”. Nie tylko dlatego, iż znajduje się w środku lokalu, ale również symbolizuje pełne skupienie na potrzebach klienta. – Chcemy, żeby klient czuł tę spójność: wyjątkowe wnętrze i wyjątkową kulturę obsługi w wyjątkowym banku – podkreśla Beata Borucka, managerka projektów marketingowych.
Spójność wizerunku z ideą
Koncepcję wystroju oraz projekty wykonawcze placówki flagowej Credit Agricole przygotowało studio projektowania wnętrz komercyjnych MUSU, które od 2006 r. zapewnia profesjonalne usługi w zakresie aranżacji i realizacji lokali komercyjnych: biur, sklepów, hoteli, restauracji, siłowni, placówek medycznych itp.
– W naszych projektach dbamy o spójność wizerunku z filozofią, ideą marki, firmy, miejsca. Jesteśmy dumni z efektów tej pracy i cieszymy się z tego wyróżnienia – mówi Marcin Irek project manager i partner w MUSU.