Kaufland rozpoczął współpracę z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami (TOZ), w ramach której przez najbliższe pół roku 5% obrotu ze sprzedaży produktów dla zwierząt K-Carinura będzie przekazywane na leczenie weterynaryjne i diagnostykę podopiecznych TOZ.
Choć akcje pomocowe zwykle koncentrują się na zbiórkach karmy czy koców, wciąż dużą potrzebą schronisk są środki finansowe na opiekę medyczną zwierząt. Inicjatywa Kauflandu odpowiada na ten brak w wyjątkowy sposób – od 1 października 5% obrotu brutto ze sprzedaży produktów marki własnej K-Carinura będzie przekazywane na leczenie zwierząt będących pod opieką oddziałów Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce. Dzięki temu realne wsparcie trafi do psów i kotów wymagających specjalistycznych badań, terapii oraz zabiegów ratujących zdrowie i życie.
– W Kauflandzie zależy nam, aby nasza odpowiedzialność za otoczenie była jak najbardziej realna i skuteczna. Dlatego zdecydowaliśmy się na wsparcie TOZ w Polsce w obszarze, który jest najważniejszy – diagnostyki i leczenia zwierząt. Wierzymy, iż dzięki tej współpracy pomożemy poprawić zdrowie wielu podopiecznych Towarzystwa, a w niektórych przypadkach choćby uratujemy im życie. Co ważne, każdy klient posiadający pupila może włączyć się w tę pomoc – wystarczy, iż wybierze karmę naszej marki własnej K-Carinura podczas codziennych zakupów – podkreśla Katarzyna Łosińska-Burdzy, Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Kaufland Polska.
K-Carinura to marka własna sieci Kaufland, której receptury powstają zgodnie z wytycznymi FEDIAF (Europejskiej Federacji Przemysłu Karmy dla Zwierząt Domowych). Skład produktów został opracowany tak, aby odpowiadać na potrzeby psów i kotów w różnych fazach życia. Wszystkie karmy bazują na starannie wyselekcjonowanych składnikach i zawierają wysoką zawartość mięsa, a jednocześnie pozbawione są sztucznych barwników, aromatów, soi czy dodatku cukru. Wiele receptur powstało we współpracy z lekarzami weterynarii, dzięki czemu produkty łączą smakowitość z troską o zdrowie i dobrą kondycję zwierząt.
– Dzięki wsparciu Kauflandu będziemy mogli odpowiedzieć na najpilniejsze potrzeby naszych podopiecznych. Leczenie weterynaryjne to najbardziej kosztowny, a jednocześnie najważniejszy element opieki nad zwierzętami w schroniskach. Tysiące psów i kotów potrzebuje regularnych badań, leczenia urazów, szczepień czy operacji. Dlatego każdy klient, który kupi karmę marki K-Carinura, ma realny wpływ na poprawę stanu zdrowia naszych podopiecznych – mówi Michał Dąbrowski z Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce.
Akcja trwa od 1 października aż do końca marca we wszystkich sklepach Kaufland w Polsce.
Więcej informacji nt. marki własnej K-Carinura znajduje się na stronie internetowej.
biuro.prasowe@kaufland.pl