Wystartowała nowa, długofalowa kampania Centrum Handlowego Bonarka, która pokaże krakowskie centrum w zupełnie nowej odsłonie. Oferta sklepów, nowy komfort przestrzeni, łatwy dojazd, duży wybór towarów, skala promocji to nie najważniejsze atuty Bonarki, ale jedynie komponenty składające się na jej firmowy produkt, czyli emocje i doświadczenia związane z zakupami oraz wizytą w Centrum Handlowym. Bonarka staje się FABRYKĄ ZAKUPOWYCH EMOCJI, SPRZEDAWCĄ wrażeń, PRODUCENTEM...
Wystartowała nowa kampania Bonarki. Dawid Ogrodnik jako brand hero marki
Wystartowała nowa, długofalowa kampania Centrum Handlowego Bonarka, która pokaże krakowskie centrum w zupełnie nowej odsłonie. Oferta sklepów, nowy komfort przestrzeni, łatwy dojazd, duży wybór towarów, skala promocji to nie najważniejsze atuty Bonarki, ale jedynie komponenty składające się na jej firmowy produkt, czyli emocje i doświadczenia związane z zakupami oraz wizytą w Centrum Handlowym. Bonarka staje się FABRYKĄ ZAKUPOWYCH EMOCJI, SPRZEDAWCĄ wrażeń, PRODUCENTEM...