Wystartowała nowa kampania Bonarki. Dawid Ogrodnik jako brand hero marki

1 rok temu
Emocje i doświadczenia zakupowe opakowane w wyjątkowe produkty testowane na najbardziej wymagających klientach i sygnowane osobowością Dawida Ogrodnika – nowego ambasadora marki to elementy nowej, długofalowej kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Bonarka. Głównym motywem nowego wizerunku Bonarki są emocje. Jak wpływają one na codzienne wybory konsumentów, kiedy i kto kieruje się emocjami w życiu? Kolejne odsłony kampanii będą miały swój „firmowy” produkt – made in Bonarka.
Wystartowała nowa, długofalowa kampania Centrum Handlowego Bonarka, która pokaże krakowskie centrum w zupełnie nowej odsłonie. Oferta sklepów, nowy komfort przestrzeni, łatwy dojazd, duży wybór towarów, skala promocji to nie najważniejsze atuty Bonarki, ale jedynie komponenty składające się na jej firmowy produkt, czyli emocje i doświadczenia związane z zakupami oraz wizytą w Centrum Handlowym. Bonarka staje się FABRYKĄ ZAKUPOWYCH EMOCJI, SPRZEDAWCĄ wrażeń, PRODUCENTEM...
Idź do oryginalnego materiału