18 września w sprzedaży pojawi się pierwszy numer dwutygodnika „Tina” w odnowionej formule i szacie graficznej.
Począwszy od wydania 19/2024 „Tina” będzie miała o 8 stron więcej, nowe rubryki z poradami, powiększone działy: psychologia, dom, rozrywka oraz zmienioną szatę graficzną wraz z odświeżonym logotypem i nowym kodem kolorystycznym.
Odmienione pismo stanie się jeszcze bardziej kobiece, a nowy sposób prezentacji materiałów poprzez duże zdjęcia sprawi, iż magazyn nabierze nowoczesnego charakteru i lekkości pozostając przez cały czas czasopismem poradniczym.
Powiększony dział psychologii zyska dodatkowy, duży materiał z cyklu porozmawiajmy o… mający za zadanie budować dobre emocje, co pozwoli na jeszcze lepsze wyeksponowanie rubryki „Poradnik pozytywnego myślenia”. Dział dom rozpoczyna materiał o roślinach, którego forma jest bardziej wizualna z charakterystycznymi dla całego wydania motywami dużych zdjęć i ramek, nie zapominając także o praktycznych poradach, których miłośniczki roślin poszukują w magazynie. Odpowiadając na potrzeby czytelniczek, w nowej „Tinie” znajdą się także, powiększony dział rozrywki z większą ilością krzyżówek panoramicznych i jolek oraz sudoku.
Nowa „Tina” w objętości 48 stron będzie dostępna w dwóch wersjach. Podstawowej w cenie 3,99 zł i z książeczką kulinarną w cenie 4,99 zł.
Sprzedaż wydania 19/2024 zostanie wsparta kampanią w radiu oraz w magazynach Wydawnictwa Bauer.
Nakład nr 19/2024 „Tiny” wyniesie 80.000 egz.
foto,źródło. Bauer Media