Ten Dom Stilleda Blossu szczelina to jedna z wielu zagadek, na które natkniesz się w Legenda Zeldy: Echa MądrościTutaj musisz znaleźć wszystkich przyjaciół Tri, aby uwolnić Faron Wetlands i spotkać deku scrubs.
W tym Legenda Zeldy: Echa Mądrości przewodnik, pomożemy ci znajdź wszystkich pięciu przyjaciół Tri w domu Stilleda Blossu dzięki czemu możesz kontynuować misję ratowania Linka i reszty Hyrule.
Opis przejścia domu Stilled Blossu
Chociaż możesz zebrać pięciu przyjaciół Tri w dowolnej kolejności — ponieważ nie są oni konkretnie ponumerowani — uporządkowaliśmy ich w sposób, który zminimalizuje potrzebę biegania tam i z powrotem przez szczelinę. jeżeli nie jesteś pewien, którego z przyjaciół Tri Ci brakuje, spójrz na poniższe zrzuty ekranu, aby gwałtownie znaleźć tych, których już odwiedziłeś.
Przyjaciel Tri #1 lokalizacja
Gdy po raz pierwszy wylądujesz w Domu Stilleda Blossu, zobaczysz przed sobą kilka mostów pajęczych i dwa pająki strzegące ich po obu stronach. Mosty pajęcze spowolnią cię, gdy będziesz po nich przechodził, więc spróbuj użyć sojusznika z dystansu — takiego jak wrona — aby pokonać ich obu.
Gdy pająki będą martwe, przejdź na trujący krzew w morzu trawy. Tutaj możesz wybrać potężniejsze narzędzia do walki wręcz, takie jak miecz moblin. Gdy już nie żyje, zauważysz pierwszego z przyjaciół Tri utkniętego za pajęczyną w ścianie. Ustaw kotlarz obok sieci, aby ją podpalić i usunąć barierę. Pamiętaj, iż prawdopodobnie podpalisz pobliską trawę, gdy to zrobisz, więc pozwól jej się spalić, zanim wejdziesz.
Wejdź do małej zatoczki, aby uwolnić pierwszego z przyjaciół Tri.
Lokalizacja przyjaciela Tri #2
Drugi z przyjaciół Tri jest tuż po lewej od pierwszego. Wspinaj się po ścianie, a zobaczysz fioletowy trujący krzew siedzący pod pajęczynami w niszy między dwoma ścianami skalnymi, na które można się wspiąć. Wskocz do niszy i użyj wojownika walczącego wręcz, jak miecz moblin wyjąć.
Gdy krzew zginie, upuści drugiego ze znajomych Tri. Zbierz ich i przejdź do znajomego nr 3.
Przyjaciel Tri #3 lokalizacja
Na lewo od przyjaciela Tri #2 znajdziesz fioletowy blob zawierający przyjaciela Tri #3 siedzącego na otwartej przestrzeni, na płaskowyżu. Problem — poza niewielkim skokiem — polega na tym, iż przyjaciele Tri są strzeżeni przez deku baba, mięsożerne rośliny, które musisz wyrwać dzięki Bind, aby je pokonać.
Wyciągnij pierwszego Deku Babę z ziemi, aby móc dotrzeć do platformy. Ostrożnie wyrwij z korzeniami pozostałych dwóch wrogów (uważaj, żeby nie spaść). Gdy wszyscy znikną, uratuj przyjaciela Tri #3, zanim pójdziesz dalej.
Przyjaciel Tri #4 lokalizacja
Wróć tam, gdzie uwolniłeś przyjaciela Tri #2 i wejdź na klif. Pokonaj wrogów tutaj, aby oszczędzić sobie bólu głowy, a następnie wspinaj się dalej na drugą platformę (koniecznie zwab Deku Babę na górze, aby cię nie zjadł). Gdy już będziesz na górze, zejdź po drabinie na platformę, aby przejść sekcję łamigłówki 2D.
Twoim celem jest dostać się na skrajnie lewą stronę mapy, ale będziesz musiał poradzić sobie z kilkoma wrogami po drodze. Użyj dowolnego zaufanego echa, takiego jak miecz mobline wyjąć wszystko, a następnie wyciągnąć strandula aby wykonać linę pajęczą do górnej części ścieżki znajdującej się najdalej na lewo.
Gdy już dotrzesz na szczyt, użyj bomba rybna wysadzić bloki przed użyciem innego strandula aby wspiąć się na następny poziom. Wyjmij deku baba i użyj innego bomba rybna by wysadzić zacieniony blok, w którym mieszka przyjaciel Tri #4.
Gdy już uratujesz przyjaciela Tri, wróć do sekcji 3D, aby znaleźć ostatniego.
Lokalizacja przyjaciela Tri #5
Na prawo od jaskini, w której znalazłeś przyjaciela Tri #4, znajdziesz płonące platformy. Ostrożnie ułóż je w stos bloki wodne na swojej obecnej platformie, przepłyń i upuść bloki wody, aby ugasić platformy przed tobą. Następnie po prostu przeskocz przez teraz bezpieczne platformy, aby dotrzeć do małego, kwadratowego bloku. Zobaczysz przyjaciela Tri #5 uwięzionego pod pajęczyną w ziemi.
Najpierw użyj sojusznika walczącego wręcz, aby wyeliminować pobliskiego pająka, a następnie użyj bomba rybna ostatni raz, aby rozwalić sieć. Wpadnij i uwolnij przyjaciela Tri #5. Tri następnie teleportuje cię z powrotem do głównego wejścia do szczeliny, zanim nagrodzi cię dwoma Might Crystals i darmową podróżą z powrotem do Hyrule.
Gdy wylądujesz, przywita cię Blossu i kilka innych deku, którzy nie są zbyt szczęśliwi, iż cię widzą i wrzucą cię do więzienia. Zobacz nasz poradnik, jak uciec Deku Scrub Lockupi nasz Świątynia Farona opis przejścia poniżej.