Gmina Żukowice szuka urzędnika ds. rolnictwa i utrzymania zieleni

22 godzin temu

Wójt Gminy Żukowice ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. rolnictwa i utrzymania zieleni. Poniżej publikujemy pełną treść ogłoszenia o pracę.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Stanowisko związane z pracą przy komputerze, obsługą interesanta i przemieszczaniem się w terenie. Przewidywany zakres obowiązków wymaga przemieszczania się samochodem zarówno po terenie Gminy Żukowice jak i Powiatu Głogowskiego.

Otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: sprzęt komputerowy, drukarki, oprogramowanie, sprzęt biurowy.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Do udziału w konkursie mogą być dopuszczone osoby spełniające następujące wymogi:

I. Wymagania niezbędne:

1. posiadanie obywatelstwo polskie,
2. posiadające wykształcenie minimum średnie + 3 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku,
3. posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystające z pełni praw publicznych,
4. nie skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawa związanego ż problematyką stanowiska, a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, prawa ochrony środowiska, prawa wodnego, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o ochronie zwierząt, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie,
6. posiadające prawo jazdy kat. B,
7. posiadające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Kontrola stanu i bieżącego utrzymania urządzeń melioracji wodnych.
2. Prowadzenie spraw związanych z należytym utrzymaniem gminnych terenów zielonych.
3. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z opłatami z tytułu gospodarczegokorzystania ze środowiska.
4. Prowadzenie spraw związanych z klęskami żywiołowymi, w szczególności praca w komisjach szacujących straty w rolnictwie oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.
5. Realizacja Gminnego Programu Ochrony Środowiska i nadzór nad wysypiskami.
6. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami powstającymi po produkcji rolniczej.
7. Wydawanie zezwoleń na utrzymywanie ras psów uznanych za agresywne.
8. Organizowanie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na zasadach określonych w odrębnych przepisach oraz zapewnienie zbierania, transportu i unieszkodliwiania zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części oraz współdziałanie z przedsiębiorcami podejmującymi działalność w tym zakresie.
9. Prowadzenie spraw dotyczących odławiania psów.
10. Podejmowanie decyzji w przedmiocie odebrania właścicielowi zwierzęcia, które jest okrutnie traktowane lub zaniedbywane.
11. Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie:
a) ochrony przed bezdomnymi zwierzętami,
b) prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części,
12. Opracowywanie projektów zarządzeń Wójta i uchwał Rady Gminy w sprawach dotyczących działalności stanowiska pracy.
13. Przygotowywanie danych do strony internetowej gminy i Biuletynu Informacji Publicznej.
14. Wykonywanie czynności wynikających z zadań obronnych.

III. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (z telefonem kontaktowym),
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
6) oświadczenie o pełnej umiejętności czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13 ust 2. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024r. póz. 1135),
9) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęciu pracy na ww. stanowisku,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną.

Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. rolnictwa i utrzymania zieleni” w sekretariacie Urzędu Gminy w Żukowicach lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Żukowice, 67-231 Żukowice w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 listopada 2025r., do godz. 14.30.

Decyduje data faktycznego wpływu do urzędu.

Po weryfikacji dostarczonych dokumentów z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

V. Dodatkowe informacje:
1) kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel.: 76 83 14241,
2) aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane,
3) lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (www.bip.zukowice.pl),
4) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
5) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żukowice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żukowice (www.bip.zukowice.pl).

Idź do oryginalnego materiału