Seryjni mordercy z "mlecznymi wąsami" w kontrowersyjnej kampanii OOH

1 rok temu
„9 na 10 seryjnych morderców dorastało na mleku" – takie hasło pojawia się na billboardach na terenie Kalifornii. Amerykańska organizacja SWitch4Good zwraca uwagę na wpływ masowego przemysłu mleczarskiego i umieszcza na plakatach wizerunki morderców, którzy mają na twarzach ślady po wypiciu mleka. Reklamy, które wywołują kontrowersje, mogą być skutecznym sposobem na zwrócenie uwagi na istotny temat lub konkretny produkt. Twórcy takich kampanii muszą jednak zdawać sobie sprawę, iż rozgłos, jaki niesie ze sobą taki przekaz, nie zawsze będzie pozytywny, a dla niektórych odbiorców może być uznany choćby za obraźliwy.
Organizacja non-profit SWitch4Good wzięła pod uwagę wszystkie plusy i minusy takiej kampanii, ale jednak postanowiła zaryzykować. Akcja została jednak przeprowadzona w dobrej sprawie, a celem było zwrócenie uwagi na istotny temat – negatywnego wpływu globalnego przemysłu hodowlanego na zwierzęta, ludzi i otaczające ich środowisko. Produktem tego przemysłu jest mleko i wyroby z...
Idź do oryginalnego materiału