Polska marka modowa Vistula debiutuje z NFT

1 rok temu
W najnowszym concept store Vistula w Warszawie (Westfield Mokotów) zadebiutowały wyjątkowe produkty marki, oznaczone wirtualnymi metkami NFT. W sumie około 150 produktów oznaczonych tokenami jest dostępne wyłącznie dla klientów, którzy odwiedzą ten salon. Projekt zrealizowano we współpracy z Go2NFT, wiodącym dostawcą korporacyjnych tokenów dla branży fashion w Polsce.
Vistula, największa marka odzieżowa należąca do Grupy VRG, kieruje swoją ofertę produktową dla kobiet i mężczyzn w wieku 25+. Jej asortyment jest mieszanką klasycznej elegancji w nowoczesnym wydaniu, z wygodnymi, codziennymi strojami typu casual – wszystko w doskonałej jakości, zgodnie ze strategią marki accessible premium.
W sezonie jesień-zima, marka mocno stawia na przyciągnięcie nowych grup klientów: kobiet i młodych mężczyzn. To z myślą o tym celu w...
Idź do oryginalnego materiału