OGŁOSZENIE
o naborze na wolne stanowisko
Dyrektor Muzeum - Dwory Karwacjanów i Gładyszów w Gorlicach
38-300 Gorlice, ul. Wróblewskiego 10 A
ogłasza nabór na stanowisko: koordynator ds. techniczno-budowlanych
miejsce pracy: Szymbark
wymiar czasu pracy: 1/1 etatu
termin przyjęcia do pracy: 1.11.2025
termin składania ofert upływa: 20.10.2025
wstępny termin rozmowy kwalifikacyjnej z Komisją kwalifikacyjną: 27-30.10.2025
zakończenie procedury naboru, zawarcie umowy o pracę: do dnia 31.10.2025
Muzeum – Dwory Karwacjanów i Gładyszów w Gorlicach to wojewódzka instytucja kultury, która w ostatnich latach intensywnie rozwija swoją działalność i planuje rozwijać infrastrukturę muzealną. Dołączenie do naszego zespołu będzie oznaczało aktywny udział w procesach związanych z rozwojem działalności programowej i strukturalnej Muzeum.
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się wojewódzkiej instytucji kultury,
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- możliwość rozwijania kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach oraz kursach kierunkowych,
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia unikatowego doświadczenia.
I. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: min. średnie, techniczne lub zawodowe (mile widziane kierunki budownictwo, mechanika, stolarstwo, dodatkowa znajomość i wiedza z zakresu konserwacji obiektów budowlanych)
- Minimum roczne doświadczenie pracy w realizacji zadań związanych z budownictwem, utrzymaniem zieleni, zarządzaniem produkcją, obsługą urządzeń technicznych lub pokrewnymi zawodami, w tym doświadczenie w pracy na rusztowaniu i drabinie powyżej 3 m (udokumentowane)
- Podstawowa znajomość przepisów dotyczących eksploatacji obiektów budowlanych
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej (projektów budowlanych, przedmiarów, kosztorysów)
- Praktyczna umiejętność obsługi i naprawy urządzeń technicznych takich jak: wiertarka, szlifierka, wkrętarka, pilarka, sprzęt ogrodniczy, instalacje grzewcze i elektryczne itp.
- Brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na wysokości powyżej 3 metrów
- Czynne prawo jazdy kat. B (pojazdy do 3,5 t)
II. Wymagania dodatkowe:
- Ogólna znajomość zagadnień z zakresu prawa budowlanego oraz przepisów bhp i ppoż.
- Mile widziane uprawnienia budowlane, elektroenergetyczne, spawacz, pilarz
- Mile widziana znajomość przepisów prawa zamówień publicznych oraz ustawy o ochronie zabytków
- Praktyczna znajomość procesów budowlanych, konserwacji drewna lub architektury drewnianej
- Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
- Wiedza praktyczna dot. utrzymania terenów zielonych/parków
- Otwartość na zdobywanie nowych kompetencji – chęć poznania procesu budowlanego przy współpracy z wszystkimi stronami procesu budowlanego, poszerzanie wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie konserwacji architektury drewnianej
III. Predyspozycje wymagane na stanowisku:
- siła fizyczna, bardzo dobry stan zdrowia, umiejętność planowania pracy, odpowiedzialność, samodyscyplina, dyspozycyjność, rzetelność, skrupulatność, komunikatywność, samodzielność, asertywność, zdolność myślenia analitycznego, odporność na stres i działanie pod presją czasu, inicjatywa
IV. Planowany zakres obowiązków:
Do zakresu obowiązków Koordynatora ds. techniczno – budowlanych będzie należało:
- odpowiedzialność za koordynowanie, nadzorowanie i realizację aspektów technicznych działalności Muzeum, w tym inwestycji, remontów, prac konserwatorskich oraz utrzymanie infrastruktury technicznej oraz terenów zielonych w Muzeum
- koordynacja i nadzór nad realizacją zadań pracowników gospodarczych (tj. konserwator, konserwator - montażysta) w Muzeum
Obowiązki na stanowisku:
- Koordynacja i realizacja bieżących potrzeb remontowych oraz konserwatorskich (prace konserwatorskie przy pokryciach dachowych ze strzechy i gontów, prace przy podmurówkach i klepiskach, prace stolarskie przy budynkach i małej architekturze drewnianej) w oddziałach muzeum.
- Koordynacja i realizacja prac porządkowych przy budynkach i terenach zielonych w oddziałach muzeum.
- Odpowiedzialność i nadzór nad utrzymaniem i stanem technicznym budynków, infrastruktury, urządzeń i terenów zielonych w Muzeum.
- Diagnostyka, analiza awarii, przeglądy oraz bieżące naprawy budynków oraz instalacji, lub innych w celu zapewnienia utrzymania pełnej sprawności obiektów.
- Działania prewencyjne dotyczące stanu technicznego budynków oraz funkcjonowania urządzeń, instalacji.
- Analiza sprawności technicznej, urządzeń, instalacji, oraz budynków muzealnych i udział w sporządzaniu planów związanych z realizacją inwestycji i remontów w Muzeum.
- Planowanie zapotrzebowania na materiały konserwatorskie, części zamienne i materiały eksploatacyjne niezbędne do utrzymania w należytym stanie technicznym architektury drewnianej, sprzętu i urządzeń w Muzeum.
- Prowadzenie dokumentacji i nadzór nad ewidencją przeglądów, serwisów i obowiązkowych kontroli w oddziałach.
- Uczestniczenie w radach budowy i innych spotkaniach związanych z remontami i inwestycjami, w tym weryfikacja zgodności realizowanych prac remontowych w Muzeum z dokumentacją techniczną i kosztorysową oraz przepisami prawa budowlanego oraz przepisów związanych z ochroną zabytków.
- Koordynacja i nadzór nad realizacją zadań pracowników gospodarczych (tj. konserwator, konserwator - montażysta) w Muzeum.
- Współpraca z referentem ds. inwestycyjno – remontowych.
- Koordynacja działań technicznych we współpracy ze wszystkimi oddziałami Muzeum.
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz do pobrania)
- kserokopie dokumentów poświadczająca wykształcenie
- kserokopie świadectw pracy lub dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia zawodowego
- oświadczenie kandydata o niekaralności oraz o posiadaniu pełnej umiejętności czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz braku postępowania karnego wobec kandydata (formularz do pobrania)
- oświadczenie kandydata potwierdzające posiadanie stanu zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku (formularz do pobrania)
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) (formularz do pobrania)
- Inne dodatkowe kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności.
VI. Oferta
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu w czas określony – 1 rok, a potem kolejno zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy,
- wynagrodzenie zasadnicze: 5.465 zł brutto, dodatek stażowy
- proponowana data rozpoczęcia pracy: 1 listopada 2025 r.
- wymiar etat: 1/1
- miejsce pracy: Szymbark
- praca w o charakterze mieszanym (umysłowa i fizyczna) w terenie (prace remontowo – konserwatorskie przy budynkach, utrzymanie terenów zielonych) oraz z wykorzystaniem komputera
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00, sporadycznie z przypadkami przesunięcia na godziny późniejsze lub praca w weekend, wg harmonogramu imprez i wydarzeń organizowanych w Muzeum;
- praca na ww. stanowisku wymaga przemieszczania się w czasie pracy po terenie Muzeum, po terenie powiatu między oddziałami muzeum, transport obiektów na wystawy czasowe oraz transport materiałów budowlanych w ramach realizowanych prac konserwatorskich.
- wyjścia poza miejsce pracy, praca w terenie
- kontakt z wykonawcami, zleceniobiorcami, pracownikami i instytucjami
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko: koordynator ds. techniczno-budowlanych”, osobiście lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do Muzeum), na adres: Muzeum - Dwory Karwacjanów i Gładyszów w Gorlicach, ul. Wróblewskiego 10 A, 38-300 Gorlice, w terminie do 20.10.2025 r. do godz. 14:00
- dokumenty doręczone po upływie terminu nie będą rozpatrywane
- dokumenty przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą brane pod uwagę
VIII. Dodatkowe informacje:
- rekrutacja przebiega kilkuetapowo
I etap – analiza przesłanych ofert i wyłonienie kandydatów dopuszczonych do II etapu
II etap – rozmowa kwalifikacyjna z Komisją kwalifikacyjną, wyłonienie 3 najlepszych kandydatów, rekomendacja do zatrudnienia
- na rozmowie kwalifikacyjnej (II etap) kandydaci zobowiązani są przedłożyć oryginały dokumentu tożsamości oraz dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż zawodowy
- o terminie rozmowy kwalifikacyjnej z Komisją kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie/mailowo (wstępny termin rozmowy planowany jest w dniach 27-30.10.2025),
- decyzję o wyborze kandydata podejmuje dyrektor,
- rozstrzygnięcie naboru zakłada się do dnia 31.10.2025,
- zawarcie umowy o pracę od dnia 1.11.2025,
- zastrzega prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie bez podania przyczyny,
- do przeprowadzenia naboru Dyrektor Muzeum powołuje Komisję kwalifikacyjną
- ogłoszenie o naborze dostępne jest w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Muzeum oraz w siedzibie instytucji
- Muzeum zastrzega sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty
- Muzeum zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów
- Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawianie.
- podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26.06.1974 r., Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
- po ogłoszeniu wyników naboru dokumenty aplikacyjne osób, z którymi nie podjęto zatrudnienia zostaną odesłane/zniszczone w terminie 14 dni od dnia zakończenia postępowania konkursowego.
- Informacja o wyniku konkursu będzie ogłoszona na stronie BIP Muzeum, zatem odpowiedzi negatywne nie będą udzielane.
- informacji o konkursie udziela: Magdalena Zalesko – tel. 18 35 35 618