Bimago, wiodący producent oryginalnych dekoracji ściennych, po raz kolejny wyprzedza trendy. Testując fascynujące możliwości technologii, marka tym razem postawiła na kreatywny dialog znanego mastera AI, Tomka Graszewicza, z modelami sztucznej inteligencji. Efektem jest niezwykła kolekcja AIZWIERZAKI, złożona w całości z obrazów wygenerowanych przez AI, szczegółowo przedstawiająca autorskie, designerskie wizje promptera.
Wzory i motywy kolekcji są efektem twórczej pracy człowieka z programami wykorzystującymi algorytmy AI i łączą w sobie autorskie pomysły z doskonałą precyzją wykonania. – Bacznie obserwujemy trendy starając się z wyprzedzeniem odpowiadać na oczekiwania rynku zarówno w kwestii jakości, jak i twórczego podejścia. Zależało nam na świeżym spojrzeniu na kwestię wall dekoru i wykorzystaniu kierunku, oferowanego przez nowe narzędzia. Stąd też nasza decyzja o współpracy z Tomkiem Graszewiczem. Jego doświadczenie pozwoliło nam przekuć artystyczną wizję w unikalny produkt – mówi Rafał Frątczak, CTO Artgeis.
Twórcza praca Graszewicza i algorytmy AI w nowej kolekcji Artegis
Tomek Graszewicz jest promotorem AI w Polsce oraz zwycięzcą tegorocznego konkursu Digital Ars w kategorii NO CODE.
W wyniku współpracy powstało 65 wzorów opartych na motywach kotów i psów, ukazanych w niecodziennych, humorystycznych aranżacjach.
AIZWIERZAKI
Generowanie obrazów w oparciu o algorytmy AI to codzienność Tomka Graszewicza. Zafascynowany potencjałem narzędzia poszukuje wciąż nowych sposobów na pokonywanie barier w pracy kreatywnej oraz rozpowszechnienie dostępu do sztuki przełamującej konwencję. Umożliwiła to kooperacja z Artgeist.
– Praca z algorytmem Midjourney to sztuka sama w sobie. Nie wystarczy pomysł; potrzebna pozostało wiedza, jak go zrealizować. Jak włączyć odpowiednie połączenia sieci neuronowej, jak zdefiniować kierunek tworzenia przez AI i jakimi słowami się posługiwać. Wzory, które udało nam się wypracować, to kilkadziesiąt godzin żmudnej pracy oraz dziesiątki porzuconych kierunków. Efekt daje natomiast ogrom satysfakcji. AIZWIERZAKI Bimago oferuje coś więcej niż artystyczny efekt na ścianie. To powszechny dostęp do wysokiej jakości obrazu w przystępnej cenie – mówi Tomek Graszewicz.
Kreatywne pomysły i innowacyjne rozwiązania
Wyjątkowe obrazy z kolekcji AIZWIERZAKI od 22.06 są dostępne w sklepie online bimago.pl
– Siłą napędową naszej marki od zawsze były kreatywne pomysły, innowacyjne rozwiązania produkcyjne i zaawansowana logistyka. Stąd też ogromna radość, iż to właśnie Artgeist wprowadził na rynek pierwszą w Europie, komercyjną kolekcję AI o tak zaawansowanych graficznie motywach. kooperacja z Tomkiem pozwoliła nam połączyć nowatorski pomysł z twórczą wizją i najlepszej jakości wykonaniem. To niewątpliwie przełomowy krok w branży wall dekoru oraz stworzenie nowej jakości produktu dla szerokiego grona odbiorców – podsumowuje Olga Adamkiewicz, CEO Artgeist.