Mamy pociąg do ogrodów i działek

3 godzin temu
Zdjęcie: Mamy pociąg do ogrodów i działek


Ponad 4,5 tysiąca uczestników, 300 wystawców i rekordowe 469 milionów złotych w zawartych kontraktach – takie wyniki pokazują, sektor budowlany pozostaje jednym z kluczowych filarów polskiej gospodarki. Ogromne znaczenie odgrywa sektor artykułów i urządzeń dla ogrodu i hobby. Można to było zaobserwować na zakończonych niedawno targach Grupy PSB.

Wśród asortymentu prezentowanego podczas targów Grupy PSB było jak co roku bardzo dużo nowości.

– Nie na darmo targi te organizowane są na starcie sezonu wiosennego. Na targach było mnóstwo dostawców, nowości do ogrodu, do domu. Już niedługo będą one dostępne w naszych sklepach Mrówka, w naszych składach budowlanych – mówił Grzegorz Filipek, członek zarządu Grupy PSB.

Rynek tego asortymentu zdecydowanie rośnie.

– To widać w naszych badaniach. Kategoria ogród i hobby zwiększa się ogromnie. Rok do roku to jest prawie 20 procent wzrostu. Widać ogromne zainteresowanie tą kategorią – prezentował Grzegorz Filipek.

Skąd taki mocny pociąg do zagospodarowywania terenów na zielono i upiększania ogrodów i działek?

– Bogacimy się i chcemy, żeby otoczenie domu, nasze ogrody wyglądały jak najpiękniej. Klienci szukają nowości, a my odpowiadamy na to zapotrzebowanie – mówił Grzegorz Filipek.

Jak podkreślił, tegoroczne targi Grupy PSB są zdecydowanie największą edycją targową Grupy PSB.

To ponad 4,5 tysiąca uczestników, 300 wystawców i rekordowe 469 milionów złotych w zawartych kontraktach.

Przypomnijmy, Grupa PSB Handel SA z siedzibą w Wełczu koło Buska-Zdroju, działa na rynku od ponad 26 lat. Jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. w tej chwili Grupa zrzesza ponad 400 małych i średnich, rodzinnych firm z terenu całej Polski, które prowadzą handel w 284 składach budowlanych, w 379 marketach PSB Mrówka oraz w 78 placówkach handlowych PSB Profi. Łącznie zatrudniają one około 14 tysięcy osób.

W 2024 roku łączne przychody partnerów PSB ze sprzedaży materiałów budowlanych oraz do domu i ogrodu, wyniosły 9,1 mld zł, co stanowi wzrost o 4,9 procent w porównaniu z 2023 rokiem.

Idź do oryginalnego materiału