Jakub Biel (Ambaje): o ile firma jest wystarczająco kreatywna, może robić świetną komunikację i trafić do milionów ludzi

1 rok temu
– Klient z otwartą głową jest błogosławieństwem. Jak się taki trafi, to po prostu mam szczęśliwy dzień – o przyciąganiu uwagi, burzach mózgów oraz kreatywnym marketingu w „nudnych” branżach, opowiedział nam Jakub Biel, prelegent Infoshare 2023. Gdybyś miał wskazać najlepsze sposoby na przyciągnięcie uwagi, tak by w ogóle pozyskać zainteresowanie, taki first look to co według Ciebie najlepiej się sprawdza?
Od strony psychologicznej uwagę możemy łapać na trzy sposoby: zagrożenie, anomalię albo szansę. Zagrożenie wynika z tego, iż od dziesiątek czy choćby setek tysięcy lat byliśmy atakowani przez różne zwierzaki, sami też na nie polowaliśmy i jako człowiek musieliśmy uważać na takie rzeczy, zwracać na nie uwagę. Teraz jako zagrożenie można odczytać choćby to, iż Booking.com informuje nas, iż został tylko jeden pokój w hotelu i zaraz nie będzie dla nas miejsca albo Ryanair, który mówi, iż ma tanie bilety, ale tylko dzisiaj do północy i...
Idź do oryginalnego materiału