Jak pokonać bossa konika morskiego w Animal Well i zdobyć różdżkę z bąbelkami

cyberfeed.pl 1 tydzień temu


The różdżka bąbelkowa to pierwszy przedmiot, który możesz odebrać Studnia dla zwierząt. Po drodze będziesz musiał ominąć kilka zagadek i pokonać m.in szef konika morskiego jednak je zebrać.

Nasz Studnia dla zwierząt przewodnik pomoże Ci rozwiązać wszystkie zagadki na drodze do bańkowej różdżki, w tym jak ominąć bossa konika morskiego.


Jak rozwiązać zagadkę z fontanną

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

Z trzech zielonych posągów pingwinów – jeden ekran w dół i jeden na prawo od pomieszczenia z jajami – skieruj się w lewo. Idź dalej, aż dotrzesz do krawędzi i zeskocz na dół. Przejdziesz nad parą bocianów brodzących w wodzie. Zignoruj ​​ich i cały czas kieruj się w lewo.

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

Pojawi się pod a zagadka z fontanną. Twoim celem jest przesunięcie dwóch platform, aby odbić wodę na szczyt docelowej kolumny. Zacznij od prawego panelu. Użyj korby, aby obrócić ją w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, aż woda z fontanny odbije się od niej i uderzy w lewy panel mniej więcej pośrodku.

Kiedy już znajdzie się na swoim miejscu, skieruj się na lewą platformę i użyj korby, aby przesunąć ją zgodnie z ruchem wskazówek zegara – przechylając ją w prawo – aż woda uderzy w docelowy filar i odblokuje drzwi.


Jak rozwiązać zagadkę wentylatora

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

W następnym pokoju po lewej stronie zobaczysz cztery kolumny unoszących się bąbelków. Wskocz do kolumny znajdującej się najbardziej na lewo, a następnie zjedź po bańce w dół — bąbelki nie wyskoczą, dopóki nie skoczysz.

Na następnym ekranie w dół zobaczysz cztery ryby wytwarzające bąbelki. Szukasz wąskiego przejścia u góry ekranu po lewej stronie. Przejdź przez nie i w lewo. Na następnym ekranie zobaczysz kolejny kwartet ryb. Użyj bąbelków, aby przejść na drugą stronę i wejdź po drabinie.

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

Zejdź z drabiny i naciśnij żółty przycisk, aby włączyć wentylatory. W głównym pomieszczeniu użyj wentylatorów, aby doładować swoje skoki. Dzięki temu trafisz w cztery żółte przyciski na suficie. Po popchnięciu wszystkich czterech będziesz mógł doskoczyć do drzwi w lewym górnym rogu.


Jak pokonać walkę z bossem konika morskiego

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

Nie przejmuj się kolejnymi dwoma ekranami — po prostu idź w lewo, aż trafisz na a telefon. Po zapisaniu zejdź po drabinie na dół. Będziesz miał jeszcze dwa ciemne ekrany platform, ale musisz tylko kierować się w prawo. Na koniec zejdź po drabinie na dół, aby znaleźć konika morskiego.

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

W tym spotkaniu nie będziesz walczył (ani choćby nie pokonał) konika morskiego. Twoim zadaniem jest sprawić, by konik morski wypuścił bańki, dzięki których możesz wspiąć się na trzy żółte przyciski na suficie. dla wszystkich z nich jest miejsce, w którym może stanąć. Dla pierwszy żółty przycisk, stań na prawej krawędzi drugiej platformy od prawej. Kiedy konik morski zacznie pluć wodą, wykonaj krok w lewo, aby tego uniknąć. Poczekaj, aż pojawią się wszystkie cztery bąbelki, a następnie wspinaj się po nich, aby móc nacisnąć przycisk.

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

Dla środkowy żółty przyciskstań na lewym końcu tej samej platformy.

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

Dla lewy żółty przycisk, stań po lewej stronie trzeciej platformy. Po naciśnięciu przycisku stań w tym samym miejscu i użyj bąbelków, aby wyjść z pokoju.


Lokalizacja różdżki bąbelkowej

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

W kolejnym pomieszczeniu po lewej stronie znajdziesz skrzynię z B. Różdżka — różdżka z bąbelkami. Umożliwi to wytworzenie pojedynczej bańki na raz, która będzie powoli rosła. Może to działać prawie jak podwójny skok. Co ważniejsze, jeżeli trafisz A I X przyciski w tym samym czasie, dmuchasz w bańkę i skaczesz w tym samym czasie. Przy odrobinie praktyki pozwoli ci to wspiąć się na półki, do których w inny sposób nie mógłbyś dotrzeć.

Użyj nowej różdżki, aby wspiąć się po prawej stronie pomieszczenia i wyjść.



Source link

Idź do oryginalnego materiału