Jak ominąć psiego ducha dzięki dysku w Animal Well

cyberfeed.pl 1 tydzień temu


The dysk jest przydatnym narzędziem w Studnia dla zwierząt. Można nim rzucać przez wąskie szczeliny, uderzać w odległe przełączniki, odwracać uwagę psów, a choćby na nim jeździć. Aby go jednak podnieść, będziesz musiał ominąć dużego, przerażającego psa-widma.

Nasz Studnia dla zwierząt przewodnik ci pokaże jak ominąć psiego duchajak podnieść płytę i jak zdobyć próbną płytę.


Gdzie znaleźć płytę w Animal Well

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

Z pokój z jajami, skieruj się z powrotem w prawo. Wskocz na platformy i wejdź po drabinie. Skręć w pierwszą w lewo i przeskocz przez wyspy.

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

Następny pokój, do którego przyjdziesz, ma dysk, ale jeżeli go weźmiesz, sprawisz, iż pojawi się ogromny psi duch. Aby tego uniknąć, należy najpierw wykonać jeszcze jeden krok.


Gdzie znaleźć próbną płytę

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

Od ołtarza dyskowego (?) skieruj się w lewo. W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz zagadkę z trzema przyciskami. Użyj korby, aby podnieść klocek i uderzaj w żółte przyciski w kolejności rosnącej. Otworzy się ścieżka na dole ekranu. Wejdź po drabinie po lewej stronie, aby znaleźć telefon.

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

Skorzystaj z półki po prawej, aby wspiąć się na górę, a następnie wskocz na ruchomą platformę. Jedź nim w lewo.

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

W następnym pokoju spotkasz swojego pierwszego psa. Zejdź z platformy i skacz do tunelu pod tobą tak szybko, jak to możliwe — po prostu nie chcesz, aby pies złapał cię. Zeskocz na dół i skorzystaj z tunelu po lewej stronie.

Kilka następnych pokoi jest ciemnych, więc tak naprawdę nie będziesz widzieć, dokąd idziesz. jeżeli ich potrzebujesz, chwyć dowolne petardy przechodzisz.

  • W pierwszym pokoju skieruj się w lewo, a następnie opuść się na środek ekranu.
  • W drugim pokoju zejdź po schodach i skieruj się w prawo.

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

  • W trzecim pokoju rozpraw się z duchem, a następnie zejdź do lewego dolnego rogu. Wyjdź do znajdującego się tam tunelu.

Nie trzeba tu używać petardy – my zrobiliśmy to tylko po to, by oświetlić pomieszczenieZdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

W czwartym ciemnym pokoju znajduje się kolejna zagadka z korbą. Użyj korby, aby podnieść blok, a następnie przebiegnij przez tunel w lewym dolnym rogu.

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

Następny ekran to kolejny tunel prowadzący w lewo przez dno. Wyjdź na górę, a znajdziesz kolejnego psa. Zanim wyjdziesz z tunelu, rzuć petardę. Sprawi to, iż pies będzie przez chwilę biegał przestraszony, a ty będziesz miał wystarczająco dużo czasu w przebiegnięcie obok i wspięcie się po drabinie po prawej stronie.

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

Na szczycie drabiny zeskocz i rzuć przełącznik. Przejdź całą drogę w lewo, zignoruj ​​znajdujący się tam przełącznik, a następnie wspinaj się w górę i w prawo do następnego przełącznika. Rzuć to, a trochę upadniesz. Wdrap się na górę i w prawo. Ponownie zignoruj ​​przełącznik i wyjdź w prawo.

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

Przez kilka ekranów idź tunelami po prawej stronie. Dojdziesz do pomieszczenia ze skrzynią zawierającą ok próbna płyta. Złap go, a następnie idź dalej w prawo.

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

W następnym pokoju spotkasz nowego rodzaju psa — jamnika (wiener dog) — który będzie mógł cię gonić niskimi tunelami. Zejdź z półki i wróć w lewo do tunelu. Po prostu idź dalej i przedostań się przez tunel po prawej stronie. Na prawym końcu wskocz do góry przez wąską rynnę i w prawo, gdzie znajdziesz skrzynię z jajko.

Zdjęcie: Billy Basso/Bigmode przez Polygon

Zejdź stamtąd na dół, a wylądujesz powyżej i jeden ekran na prawo od ołtarza dysku. Zejdź na dół i skieruj się w lewo. Tym razem, gdy zbliżysz się do dysku, zostaniesz poproszony o „wymień płytę.” Zrób to, a otrzymasz dysk bez wyzwalania psa-widma.



Source link

Idź do oryginalnego materiału