Blokowy, niebieski duch to pierwszy wróg, jakiego spotkasz Studnia dla zwierząt. Natkniesz się na to zaledwie kilka ekranów gry – zaraz na prawo od pierwszego punktu zapisu telefonu.
Nasz Studnia dla zwierząt przewodnik pomoże Ci ominąć pierwszego wroga-ducha — nauczy Cię, jak używać pierwszej broni i nie tylko Studnia dla zwierzątkorzystanie z ukrytych przejść.
Pierwsza lokalizacja duchów w Animal Well
Gdy osiągniesz Studnia dla zwierzątpierwszego punktu zapisu, zobaczysz wiewiórkę po lewej stronie (pobiegnie w prawo), ale jeżeli pójdziesz w tę stronę, trafisz w ślepy zaułek. Kierując się dwa ekrany w prawo, natkniesz się na pierwszego wroga, niebieskiego ducha, strzegącego korby.
Jak rozwiązać pierwszą zagadkę z żółtym guzikiem
Ominięcie tego ducha jest nie lada zagadką i wymaga rozwiązania pewnego rodzaju zagadki, którą znajdziesz w całej grze Studnia dla zwierząt. Aby rozwiązać ten problem, będziesz musiał:
- Kiedy zauważysz ducha, skieruj się w prawo, a następnie wskocz na półkę nad tobą, kierując się z powrotem w lewo.
- Przeskakuj po platformach u góry ekranu, kierując się w lewo.
- Wracając do pomieszczenia z telefonem, poczekaj na platformę, a następnie przejedź nią w lewo — na półce jest wąskie przejście.
Idź dalej w lewo, a trafisz na pierwszy żółty przycisk z trzech. Zejdź z półki i przytrzymaj prawą stronę, aby wylądować na poziomie poniżej. Użyj korba podnieść platformę z wody. Wskocz na nią i przejdź w lewo, aby trafić drugi żółty przycisk.
Trudno to zobaczyć, ale tuż obok przycisku, który właśnie wcisnąłeś, znajduje się ukryte przejście. Wskocz w małą szczelinę i przejdź przez nią w lewo. Będziesz przemierzać kilka korytarzy, aż w końcu dojdziesz dokładnie poniżej miejsca, w którym zacząłeś – i uderzysz trzeci żółty przycisk.
Gdzie znaleźć petardy w Animal Well
Użyj korby, aby ponownie podnieść platformę i przejdź przez drzwi, które właśnie otworzyłeś. Wybierz petardy w następnym pomieszczeniu, a następnie opuść się po lewej stronie.
Przeskocz przez wyspy, kierując się w prawo, a w następnym pokoju znajdziesz kolejnego ducha. Rzuć petardę dzięki X — być może będziesz musiał rzucić drugą, jeżeli pierwsza wyląduje w wodzie. Kiedy wybuchnie, zabije (przestraszy do nieistnienia?) ducha.
Kontynuuj w prawo.
Wdrap się po prawej ścianie, a wrócisz do pokoju z telefonem. Wróć do pierwszego ducha i odpal mu petardę. Możesz teraz użyć korby, aby podnieść platformę i kontynuować podróż znajdź mapę.