Ikea pokazuje prawdziwe życie w najnowszej kampanii. „Chcemy, aby nasze produkty pomagały mierzyć się z codziennością"

1 rok temu
Kto z nas chociaż raz nie przeglądał z wypiekami na policzkach katalogu Ikei, planując remont? Od dziesięcioleci marka inspiruje kolejne pokolenia w różnych zakątkach świata. Tym razem szwedzka sieć sklepów meblowych postanowiła pokazać swoje produkty w bardziej „życiowej” wersji. Tak powstała kampania pt. „Life Is Not an IKEA Catalogue”.
Właściciele psów doskonale wiedzą, iż w pierwszych dniach po pojawieniu się zwierzaka w domu dywan najlepiej schować. Rodzice nastolatków z całą pewnością mają w pamięci to, jak wyglądało ich mieszkanie po niewinnej domówce. Dlaczego o tym piszemy? Bo w swojej najnowszej kampanii reklamowej Ikea prezentuje swoje meble w takich właśnie, nieidealnych, sytuacjach.


– Wierzymy, iż produkty z logo Ikea mają pomagać ci mierzyć się z codziennością, a ta bywa pełna wyzwań. Właśnie to chcieliśmy pokazać w naszym najnowszym spocie...
Idź do oryginalnego materiału