W czwartek Dorota Sumińska przyjedzie do Łodzi. Towarzyszyć jej będzie córka Marta Stachowiak. Panie są propagatorkami dobrego traktowania zwierząt i od trzech lat prowadzą popularną audycję Zwierzę ci się.
Jutro w Porcie Łódź odbędzie Psia Polówka. Początek o godzinie 17.00. Przygotowano wiele atrakcji, nie powinno tam zabraknąć żadnego miłośnika czworonogów. W programie między innymi spotkanie z jedną z najpopularniejszych w Polsce panią weterynarz, publicystką i autorką wielu książek.
Wydarzenie jest organizowane przez Port Łódź we współpracy ze Schroniskiem dla Zwierząt w Łodzi, dlatego na Psiej Polówce nie może zabraknąć podopiecznych placówki. - To już kolejna Psia Polówka w centrum handlowym na Pabianickiej, które w zeszłych miesiącach realizowało także akcję Przymierz się do adopcji wśród swoich klientów oraz angażowało się we wsparcie wolontariuszy. Dzięki takim inicjatywom udało się już znaleźć domy dla wielu psów i zwiększyć świadomość mieszkańców na temat odpowiedzialnej adopcji - informuje organizator.
Harmonogram wydarzenia: Patio Portu Łódź (niedaleko Strefy Restauracyjnej)
-
17.00 -20.00 - wizyta psów z pracownikami i wolontariuszami Schroniska dla Zwierząt w Łodzi, rozmowy o adopcji, próbny wolontariat, zbiórka karmy dla psów i kotów i możliwość zaczipowania psa
-
18.00-19.00 - spotkanie z Dorotą Sumińską i Martą Stachowiak, rozmowa „Kim tak naprawdę jest pies”, sesja otwartych pytań i odpowiedzi
-
18.00-20.00 - psiefajne zdjęcia psiaków z ich właścicielami
-
20.00-22.00 – plenerowy seans filmowy „Był sobie pies”.
Dorota Sumińska przez lata opowiadała w radiu o zwierzętach. Po zakończeniu audycji nie chciała żegnać się ze słuchaczami
Dorota Sumińska przez 25 latach prowadziła audycją "Wierzę w zwierzę" w radiu. W 2022 roku postanowiono o zakończeniu współpracy z panią weterynarz. Jak sama przyznała, ciężko jej było pożegnać się ze słuchaczami, dlatego razem z córką Martą Stachowiak postanowiły założyć kanał na Youtube. - Nazwałyśmy go "Sumińska - Zwierzę Ci się". Niedługo później zaczęłyśmy nasze audycje nadawać na Facebooku. Potem na TikToku. I jeszcze na Instagramie.