Ceneo startuje z akcją „Podaj Łapę" nastawioną na bezpieczeństwo zwierząt

1 rok temu
Serwis Ceneo rozpoczął akcję „Podaj Łapę", skupioną na promowaniu pierwszej pomocy dla zwierząt. Firma, która od lat wspiera zwierzaki, tym razem postanowiła podjąć współpracę z wrocławskim Stowarzyszeniem Ochrony Zwierząt Ekostraż. fot. Materiały prasowe Ceneo
Wszystko, aby skoncentrować się na aspekcie edukacyjnym i zapewnić opiekunom zwierząt wiedzę na temat podejmowania działań ratunkowych.
Ceneo znane jest z wielu inicjatyw wspierających zwierzęta. W minionych latach firma dwukrotnie ustanowiła rekord Guinnessa w ogólnopolskiej zbiórce karmy dla psiaków ze schroniska. W 2023 roku postanowiła rozszerzyć swoje działania o edukację i promocję bezpieczeństwa zwierząt.
Według badań, ponad połowa Polaków ma w swoich domach zwierzaka, większość z nich to psy. Są dla nas jak członkowie rodziny i chcemy, żeby były zdrowe i szczęśliwe. Niestety, nie każdy opiekun jest przygotowany, aby udzielić pierwszej pomocy w nagłej...
Idź do oryginalnego materiału