Ceneo startuje z akcją „Podaj Łapę" nastawioną na bezpieczeństwo zwierząt

11 miesięcy temu
Serwis Ceneo rozpoczął akcję „Podaj Łapę", skupioną na promowaniu pierwszej pomocy dla zwierząt. Firma, która od lat wspiera zwierzaki, tym razem postanowiła podjąć współpracę z wrocławskim Stowarzyszeniem Ochrony Zwierząt Ekostraż. fot. Materiały prasowe Ceneo
Wszystko, aby skoncentrować się na aspekcie edukacyjnym i zapewnić opiekunom zwierząt wiedzę na temat podejmowania działań ratunkowych.
Ceneo znane jest z wielu inicjatyw wspierających zwierzęta. W minionych latach firma dwukrotnie ustanowiła rekord Guinnessa w ogólnopolskiej zbiórce karmy dla psiaków ze schroniska. W 2023 roku postanowiła rozszerzyć swoje działania o edukację i promocję bezpieczeństwa zwierząt.
Według badań, ponad połowa Polaków ma w swoich domach zwierzaka, większość z nich to psy. Są dla nas jak członkowie rodziny i chcemy, żeby były zdrowe i szczęśliwe. Niestety, nie każdy opiekun jest przygotowany, aby udzielić pierwszej pomocy w nagłej...
Idź do oryginalnego materiału