Andrzej Pągowski tworzy logo na podstawie "gotowca", a STGU oskarża artystę o psucie wizerunku branży

1 rok temu
Znanemu grafikowi zarzuca się niedbałość i bezrefleksyjność przy tworzeniu nowego logo dla Polskiego Związku Łowieckiego. Stanowisko Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej zostało poparte przez grono specjalistów i internautów. Polski Związek Łowiecki postanowił uczcić swoje 100-lecie, zamawiając nowe logo, które będzie odświeżeniem dotychczasowej komunikacji wizualnej. Wybór padł na znanego polskiego grafika – Andrzeja Pągowskiego. Artysta grafik jest autorem około tysiąca plakatów zapowiadających sztuki teatralne, filmy i festiwale sztuk, a jego prace znajdują się m.in. w nowojorskich Metropolitan Museum of Art i Museum of Modern Art, madryckim Círculo de Bellas Artes, Muzeum Plakatu w Lahti i w licznych polskich muzeach.
Czy wobec cenionego twórcy można mieć duże oczekiwania?
Można, a choćby trzeba.
Pod koniec grudnia 2022 roku Związek pochwalił się efektami współpracy na swoim Facebooku. Pod postem znalazło...
Idź do oryginalnego materiału